lördag 10 maj 2014

Morsdagsklänningen



Det är bråda tider nu med mycket hemlighetsmakeri. Precis som det brukar den här tiden på året med allt som ingår i jobbet och senaste veckas små förberedelser inför morsdag. Lagom till Morsdag fick jag en Pernilla-klänning, en leopardmönstrad sådan, surprise, surprise! Jag gillar mina Pernilla-klänningar med fickor i sidorna.




Det har inte funnits mycket tid för alla de fina pyssel man kan göra inför morsdag och det lilla som har gjorts är aningen hemligt, men väskkort och origamiklänning (visat på bloggen för några år sedan) som Morsdagskort är uppskattade klassiker.




I morgon ska jag få fira Morsdag med nära och kära.
Idag väntar en konsert med min kollega.
Ha en skön helg!

9 kommentarer:

  1. Det var fina klänningar, både din och den
    lilla som kort. Ha så roligt på konserten och
    en fin mors dag.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  2. Som alltid vackra rosor hos dig! I dag blev det också vackra klänningar. Den snygga leopardmönstrade ser skön ut.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Helt otroligt vackra rosor.. Finfin är din klänning ! Morsdagskorts klänningen här bara så fin !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  4. Ha en fin Morsdag o en trevlig konsertkväll! önskar jag dig. Så vackert Morsdagskort! Leopardklänningen är ju bara så söt.

    SvaraRadera
  5. Fin morsdagsklänning och ljuvliga rosa rosor.
    Ha det så bra!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  6. Du kommer att bli supersnygg i den klänningen på morsdagen! Så hett med djurmönster nu, jag har skaffat både skor, toppar och scarfar just i dessa "vilda " mönster!
    Ha en fin Morsdag och en trevlig konsertkväll!

    SvaraRadera
  7. Den ser riktigt trevlig ut den där klänningen. Och och jag gillar klänningar med fickor!
    Stämningsfulla bilder som vanligt! Ha en fin morsdag.

    SvaraRadera
  8. Den klänningen kommer du säkert att ha glädje av många gånger.
    Önskar dig en riktigt fin morsdag!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.