söndag 1 juli 2012

Första juli


Så var juli här och man undrar ju vart juni tog vägen... Det är ju så där med somrarna - de går fortare än fort. Den första julidagen har verkligen gett utdelning och man kan ju nästan påstå att vi har haft sol!

 

Vi for till sommarstugan och klippte gräs och hann njuta en stund av utsikten, som jag aldrig tröttnar på. Somrarna är så fulltecknade och vi tar oss alldeles för litet tid för att vistas där.


Jag invigde en skön sommarklänning som jag köpte på rea under gårdagens utflykt.


Man ska leva som man lär och idag har jag verkligen varit ute och lekt.
I nästa inlägg ska jag visa mitt nya sommarrum.




14 kommentarer:

  1. Så otroligt fina sommarbilder, direkt som från en inredningstidning!!!
    Blir nyfiken på ditt sommarrum nu ;)

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen njutbart väder idag ,,kram Nette

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt vackert och somrigt inlägg du skapat!
    Vi får hoppas att alla och envar ägnar lite tid för vila och rekreation under våra vackraste sommarmånader :)
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder :)

    Kram Kina

    SvaraRadera
  5. Sommarklänning och pioner, underbart!

    SvaraRadera
  6. Helt underbara sommarbilder! Du har verkligen fått till dem. Klänningen ser ut att vara en riktig sommarblåsa!

    Njut varje minut!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Juni har passerat och bra är väl det, nu får vi hoppas på lite bättre sommarväder. Du har så fina bilder, hoppas din klänning kommer till användning.
    Nanne

    SvaraRadera
  8. Ja du kan så si. Synes juni forsvant så fort. Håper juli varer lengre :) Jeg måtte innom for å ønske deg en fin dag. Her skal det bli kvalitets tid med symaskinen, siden det regner ute.

    Klem:)

    SvaraRadera
  9. Visst var det skönt med sol i söndags! Härliga sommarbilder!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  10. Härliga färger i inläggets bilder!!
    Det var söta klänningar du har vikt till, måste nog visa det för dottern :)

    Må så gott!

    SvaraRadera
  11. Vackra vyer du visar! Ja nu skulle man görna trycka på stopknappen ett tag så att man hinner i kapp :)

    SvaraRadera
  12. Ja, det är konstigt hur snabbt sommaren viner iväg. Jag måste ta lärdom av dig och göra var dag till en liten fest. Ditt juli verkar ha börjat bättre än mitt, men nog ska jag väl komma på rätt köl jag också alldeles snart.

    Hoppas du haft en fin andra juli!

    SvaraRadera
  13. Det var somriga fina bilder, jättefina buketter
    och klänniing. Och roligt och åka till stugan,
    till och med klippa gräs gissar jag är kul där.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  14. Vad härligt att ha ett lantställe att åka till, förstår att ni njuter där. Vackra bilder och vackra blommor, älskar Klöver:) Kram från vännen Maria

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.