tisdag 31 juli 2012

Det enkla


Man ska börja där man har slutat och i förra inlägget skrev jag att jag ska plocka blåbärsris. Så vackert det var i skogen i morse när jag gick där bland daggprydda spindelnät... om man bortser från myggen då.


Juli lämnar vi bakom oss och när jag ser tillbaka på den sommarmånaden var det då jag nosade som mest (hittills) på instagram och diverse fotoappar.


Det finns ju inga gränser för vad man kan leka med och lära sig om man har tålamod. Det är bra mycket roligare att forska sig fram till saker och ting själv än det man fick göra och lära sig inom studier i foto och webb på universitetsnivå.


Dagens gilla:
vackra saker och kloka ord
- det vackra bor i det enkla.

12 kommentarer:

  1. du fixar så fint med bilderna.
    på tal om blåbär....undrar om jag ens kommer få satt nåt i frysen i år..

    SvaraRadera
  2. Vi har ju så mycket vackert i vår omgivning som vi inte ser ,vi blir hemmablinda ,vackert är blåbärsriset i alla varianter ,kram nette

    SvaraRadera
  3. Ja blåbärsris är bara så vackert... Instagram dyker upp titt som tätt... Nytt skall man ju lära sej...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  4. Härligt med blåbärsris! :) Instagram är ju SÅ roligt!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Så fint, enkelt och snyggt! Kramar

    SvaraRadera
  6. Javisst, du har så rätt så :O)
    Jättefina bilder!
    Må så gott!

    SvaraRadera
  7. Mycket sant! det vackra bor i det enkla...
    En skön dag till dig! MALIN

    SvaraRadera
  8. Du har fotat och redigerat fram fantastiskt fina bilder!!

    ha en bra start på Augusti nu!! :)

    Kram kram ifrån Sanne

    SvaraRadera
  9. Jag tror inte jag ska "beblanda" mig med Instagram...men man ska väl aldrig säga aldrig. Vackra bilder du bjuder på idag (som vanligt)! :-)

    SvaraRadera
  10. Nog är det vackert med både blåbärsblom och blåbär!
    Håller med föregående talare. Tror inte jag heller ska beblanda mig med några såna tekniska saker. Men osvuret är ju bäst, haha.
    Hoppas du får en fin onsdag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  11. Ja du sa det där med tålamod. Det är något som jag definitift saknar inom vissa områden men faktiskt inte med allt. Tror att det är likadant för de flesta.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.