Vilka magiska morgnar vi har haft under veckan! Vackra soluppgångar som har gett extra energi. Dagarna försvann i ett huj och här står vi nu med Alla Hjärtans dag/Vändagen framför oss!
Det var litet extra festligt på personalmötet i morse och det har planerats och genomförts många hjärtliga och vänskapligt betonade aktiviteter med eleverna under hela veckan.
Här hemma är kylskåpet fyllt med god mat och hjärtbakelser från alla stadens bagerier ;o) eftersom mannen har födelsedag på Alla Hjärtans Dag. Han jobbar men får också sällskap av äldsta sonen allt medan jag åker iväg på chartrad resa med tre väninnor. Vi ska se Mamma Mia i huvudstaden. Hinner nog fira mera här tills det bär iväg!
Ha en riktigt fin Vändag alla!
♥

















































