måndag 28 maj 2012

Vid japanska bron


Sista helgen i maj blev en solig en. Man blev ju alldeles euforisk! De stunder jag har unnat mig att vara ute denna helg har jag hållit till vid "japanska" bron - jag kom just på att kalla bron vid dammen som så. Ett besök Monets trädgård och se den där japanska bron där någon gång när jag råkar ha vägarna förbi Paris skulle inte sitta fel.


Vi har grillat och ätit ute flera gånger och då känns det verkligen som sommar. Det har blivit en hel del trädgårdsjobb och det tar ju aldrig slut.


Nu lär det bli svalare och vi laddar inför den sista skolveckan. Det finns en hel del att ta itu med - väldigt spännande tider. Ha det så gott under de sista majdagarna!


7 kommentarer:

  1. Så vackert du har det vid japanska bron din.. Japp nog är det full rulle denna vecka, många extra program i skolorna denna vecka..
    Ha det bra !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. en gång i tiden drömde jag också om en sådan där bro, men den skulle se väldigt malplacerad ut hos oss, så jag får nöja mig med att njuta av bilder på din.
    finfina bilder i förra inlägget också!
    ha det gott denna sista vecka innan sommarlovet tar vid.
    kram

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder på din bro ,det finns faktiskt hur mycket som helst att göra nu men arbetet inskränker för mycket på fritidsarbetet nu ,kram Nette

    SvaraRadera
  4. Planer på en bro över till grannen har diskuterats i mååånga år ...
    men fortfarande hoppar vi över diket ;O)
    Blir så inspirerad varje gång du visar din ... men det blir inget mer ;)
    Ha en finfin sista jobbvecka!!

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar trädgård ni har. Nej, ett besök där hade inte suttit fel alls.
    Ha en fin kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  6. Det var väl fint att kalla den fina bron för den japanska! Och trädgården är ju så fin nu! Underbart och helgen var strålande.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. Jag såg skymten av din japanska bro och allt det vackra runt omkring i söndags när jag hade vägarna förbi ;O) Ha det fint denna sista skolvecka!

    Kram Gugi

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.