torsdag 23 december 2010

God Jul jag önskar er!

Så landade jag tillbaka till julen med flyget i den mycket kalla natten. Vägen hem var täckt av iskristaller och stjärnglitter - så vackert, precis som i sången eleverna sjöng på julfesten!
Vi har julgranar i uterum och i glasveranda. De är inte äkta och det av hänsyn till min mamma. Vi får huset fullt här i jul, vilket blir trevligt. I kväll väntar vi hem alla sönerna i den sena timmen. Hoppas storebror kan hämta bröderna vid den tid som tåget är avsett att komma.
Vi har haft det riktigt festligt i huvudstaden. Det blev minimalt med shopping, men maximalt med social samvaro och möten med underbara människor. 
Det finns en hel del att förbereda här och ifall vi inte ses mera innan jul vill jag precis som i sången av Benny Törnroos önska er en God Jul!
God Jul till er alla i frostvintern kalla
glädje i varje hus av stjärneglans och juleljus!

30 kommentarer:

  1. Det brukar bli fullt upp på julafton, så jag tittar in nu och önskar en riktigt GOD JUL
    Kram goa bloggvän
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Haj Ann-Lis!
    Vad vackert du gjort och visst är det otroligt vackert ute nu. Det är underbart med vita jular!
    Härligt att sönerna kommer hem.
    Jag önskar dig och din familj en riktigt God Jul!
    Många julkramar från din bloggvän Maria

    SvaraRadera
  3. Underbar julstämning hos dig, vackert och glögg servisen kommer säkert att användas flitigt helgen!
    Önskar dig en riktigt God Jul!
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  4. Hej Ann-Lis!

    Vilken härlig julstämning du har vännen och va skönt att du är hemma välbehållen igen. I dessa tider med snökaos i både trafiken på marken och uppe i luften kan man inte vara nog så försiktig.

    Jag önskar dig och din familj en riktigt fin jul kära du och hoppas att du får en härligt vlförtjänt jullov. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. GOD JUL till dig och resten av familjen!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  6. God Jul Vännen!!!
    Härligt med huset fullt, det blir det här med;o)

    Varma Kramar Malin

    SvaraRadera
  7. Man kan säga att det livar upp i huset hos er,,en trevlig jul till er alla ,Nette

    SvaraRadera
  8. God jul till dej också! Härligt med alla samlade :O)

    SvaraRadera
  9. Önskar dig en riktigt god jul
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  10. Önskar en riktigt mysig och god jul till dig och de dina!
    Kramar Monica

    SvaraRadera
  11. Önskar dig en riktigt God Jul!
    kram Majsan

    SvaraRadera
  12. Härlig stämning hos dig som alltid! En riktigt fin jul önskar ja dig goa blogg- och pedagogvän! ;) Kram

    SvaraRadera
  13. God Jul till dig med. Vi ses via bloggen när vardagarna fortsätter.

    SvaraRadera
  14. En riktigt God Jul till dej!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  15. Så mysigt att börja Julen med goda vänner och shopping!!

    En riktigt God Jul vill jag önska dig!!

    Kram Sanne!!

    SvaraRadera
  16. Ha en riktigt skön och stämningfull JUL i ditt vackra hus!!!

    SvaraRadera
  17. Ha en riktig mysig och GOD JUL med alla nära och kära !!

    SvaraRadera
  18. Hohoho i stugan! Så juligt och fint du har det överallt. Ville bara kika förbi och önska dig en riktigt God Jul med massor av mys med nära och kära!

    Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
  19. Så härlig julstämning hos er! Jag hoppas att alla julfirare anlänt nu och att det inte blev förseningar i tågtrafiken! Min syster med familj kom också igår kväll.

    Jag vill önska dig och din familj en riktigt fridfull och fin Jul!

    Kram, Nicole

    SvaraRadera
  20. Ett vackert julinlägg som andas julstämning ut i fingerspetsarna!

    Nu önskar jag dig och de dina en riktigt God Jul!

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  21. Önskar dig och familjen en riktigt
    GOD JUL!

    SvaraRadera
  22. Kikar in o önskar en riktigt God Jul!

    Kram från mig // Malin ♥

    SvaraRadera
  23. Jag önskar dig en riktigt GOD JUL!

    SvaraRadera
  24. Önskar Dig Allt Gott & en God Jul =)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.