torsdag 5 november 2009

Besök


Nu avslutar jag kvällen med att skicka upp en trevligare bild än den på gamla möbler. Två av sönerna har berikat min kväll, han på bild (som nu återvände till sitt) och han som fotograferade den. De figurerar  mycket i media och har inget emot att göra ett besök i mammas blogg.  Bilden är tagen vid en inspelning som kommer på tv och dvd i december.
Den här helgen ska bli en riktig familjehelg med min mammas kalas, och farsdag men i morgon kväll är jag och mannen bjudna på årets första julmiddag (!) i växthusrestaurangen här i staden. Den tredje sonen i ordningen anländer till moderskeppet då också. ♥



10 kommentarer:

  1. Hallojs..längesen jag var här nu!! Fin bild på sonen!!!


    Kram o trevlig helg Millan ♥

    SvaraRadera
  2. Stämningsfull bild! Sådär lagom trollsk ljus :)

    Trevlig helg!

    Åsa

    SvaraRadera
  3. nu gick det upp ett ljus för mig :)

    SvaraRadera
  4. Roligt när barnen återvänder regelbundet till "moderskeppet" :)
    Ha en trevlig fredag!

    SvaraRadera
  5. med ljuset menar jag att jag nu tror jag vet vem sonen är :)
    ha det gott i helgen!
    h. alegni

    SvaraRadera
  6. Vacker bild! Låter mysigt med restaurangbesök i helgen. Ha det så gott// kram annika

    SvaraRadera
  7. Vilket vackert foto!
    Julmiddag... Trevligt! Då är det inte långt kvar till jul!!
    Tv och DVD med sönerna! Låter spännande!
    Trevlig helg!
    Sari

    SvaraRadera
  8. Härlig helg du kommer att få. Nu blir jag nyfiken, vem kan de vara dina söner?
    Jag vill också berätta att jag bytt blogg till hemochting.blogspot.com
    Hoppas att du vilja följa denna blogg nu istället! Ha en bra helg!
    Kram Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera
  9. Nämen, om Ingela vet så vill jag också veta! Om du inte vill skriva ut det i bloggen så kan du väl maila...? Ganska typiskt att man bättre känner till tv- och musikfolk i Sverige än i hemlandet :P

    Tusen tack söta du för ditt svar på mitt lite "provokativa" inlägg!!
    Ingen som inte bloggar själv kan förstå vilket utbyte man har av det.
    *Kastar en slängpuss*

    Önskar dig en riktigt fin helg!

    SvaraRadera
  10. Visst är det roligt att ha alla ikring sig. här blir det annorlunda eftersom mannen jobbar hela helgen.
    Jag blir nyfiken på vad dina söner gör efter som de är med i media.Är det i finsk media?
    Ha en härlig helg.
    kram Kristina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.