fredag 28 augusti 2009

Rum för citat!

Det finns en saga om en man som talade i ordspråk och så mycket som jag älskar ordspråk och citat kommer folk i framtiden snart att prata om hon som hade pippi på ordspråk och citat!

Vform har uppfyllt några av mina önskemål och man möts nu av citat redan i glasverandan. Tyckte att dörren kunde prydas med det man önskar mest av allt - frid och ro. Ingen stress... bara lugn och ro (märks att det är fredag eftermiddag).

Jo där skulle man ju fota i smyg och se vem som kom med på bild! :o)

Så många änglar som det finns samlade i detta hus och så många Tildaänglar som ännu kommer att skapas är det fint att änglahjärtat finns med, likaså är jag glad över hjärtat med mitt favoritmotto.

4 kommentarer:

  1. Det är trevliga hjärtan som V-form tillverkar!
    Jag gav dottern ett med texten " detta hus övervakas av änglar" till deras lägenhet och själv har jag ett med texten " glöm inte vilken skatt en vanlig dag är"

    SvaraRadera
  2. Kan man ge en bättre gåva än något tänkvärt?! Jag har kombinerat ett liknande eget som jag vill leva efter: Varje dag är en skatt - fånga den!

    SvaraRadera
  3. Ja jag har en fantastisk syster som gör mycket vackert. Vad fina dina hjärtan blev!
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  4. Tack, tack alla ni för uppskattningen!
    Roligt när man kan vara till glädje för någon! Och tack för reklamen!
    Äntligen kom solen...Ha en skön helg! V.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.