lördag 1 augusti 2009

Inspiration

Nu när jag bor tillfälligt i sönernas sommarstad, får jag så otroligt mycket inspiration. I går besökte jag problemboden, där jag köpte trevliga kort åt alla skolans elever. Det är ett kort som inbjuder till problemlösning. Min önskan är att jag ska inspirera mina elever att söka kunskap själva och ge dem en önskan att lära sig!

Jag köpte också den senaste Tildaboken. Det fanns endast den finska versionen, men det gör inget. Tidigare i veckan beställde jag flera böcker från Adlibris. Det är underbart när man känner inspirationen komma tillbaka!

I går kom alla sönerna till husvagnen och vi åt en god paj. Vilken lycka för oss föräldrar att få ha dem samlade!

I dag ska vi åka vidare till några vänner och deras sommarstuga. Vi blir där över helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.