tisdag 14 mars 2017

Fotoutmaning i mars



 Sedan några år tillbaka har jag hängt med i den fotoutmaning som Hanna Wendelbo har tagit initiativ till på Instagram under mars månad. En rolig lek där man tolkar ord genom bilder. 




 Jag postar ett inlägg när jag har tid och lust, precis som jag smyger in ett inlägg här när jag känner för det. 




 Om det var kaos i vädret förra veckan blev helgvädret desto bättre. Och nu vill vi verkligen gå med raska steg mot vååår! 




 Det är härligt att komma hem från jobb de dagar solen värmer i uterummet. Man kan riktigt se hur mårbackorna, som jag planterade om för två veckor sedan, växer så det knakar. Många är de och fler blir de eftersom jag planterade skott av de nerklippta.  




Nu iväg till en ny arbetsdag!
Ha det gott! 

 ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.