tisdag 13 september 2016

En Blandad Kompott



 Dagarna försvann och det är snart halvannan vecka sedan senaste dokumentation.  Helt otroligt att vi redan är inne på den femte veckan av höstterminen och jag prioriterar en stor del av min tid för jobbet. 




  Det finns många ögonblick man kunde föreviga, men det får oftast passera och lagras som så i minnesbanken.  




 Äppelkompott och här kommer en blandad kompott av bilder. Tycker som så att det är fridfullt med höst. Ja speciellt som nu, när dagarna har varit soliga. Vi har unnat oss goda stunder på promenaderna längs strandkanten och äppelkompotten njöt vi av vid Faros. 




 Den senaste veckan har bjudit på några vackra solnedgångar och dem har jag inte har velat missa. 




 Gåkampen började i lördags och den pågår i tio veckor. Jag gillar dylika evenemang och det blir intressant om jag klarar utmaningen att virtuellt gå runt Östersjön på den tiden. Jag satt inne hela lördagen på fortbildning, men sedan nötte jag skorna tills målet var nått. Belöningen blev en god middag på Strampen. 




 Nog är soliga septemberdagar andlöst vackra... som i går. 




 En uppskattad promenad i färggrann natur och en färgsprakande solnedgång efteråt. 




 Ha en fortsatt bra septembervecka! 

   

1 kommentar:

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.