lördag 20 augusti 2016

Augustikvällar



 Dagarna, så intensiva och härliga. Det känns bra att vara tillbaka i jobb! Är så glad att vi fick till den årliga träffen med damerna de tre och herrar i går kväll. Vi var värdar denna gång under temat fredagsmys och "Taco Hej" :o) Gästerna hade med sig gåvor och här ovan är en blomma, som jag - pelargonnörden - inte minns namnet på. 




 Mörkret smyger sig på allt tidigare och då kan man få njuta av alla solcellslampor, som vi har placerat ut litet varstans i trädgården. 




 Vackrast ändå är att sitta på bryggan och njuta av solnedgången i augustikvällen och det fick jag göra tidigare i veckan. Nu har jag lagt in en beställning på mera sådant. Skön kväll! 

  

3 kommentarer:

  1. Kornettblomma eller Streptocarpus heter ju blomman!

    SvaraRadera
  2. Ja visst heter blomman Streptocorpus, den finns i så många färger nu för tiden.
    Så lite jag kikat in på bloggar denna sommar och även bloggat själv så här har jag nog missat en del. Lite bättre ordning med bloggandet när hösten kommer men jag ser i alla fall att du har det trevligt och på jobb igen. Ha det gott.

    SvaraRadera
  3. Så gott du har det vännen och vilka härliga sensommardagar och kvällar vi får njuta av så här i slutet av augusti. En sommarbonus när vardagen har kickat igång igen. Härligt! :)

    Fortsätt njut kära vän och ha det gott!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.