måndag 29 februari 2016

Sportlov



 En hälsning denna sista februaridag, skottdagen, från mitt sportlovstillhåll. Inledde sportlovet med en dunderförkylning, som nu har övergått i hosta. Det ska ändå inte hindra mig från att ta långa promenader i vackervädret! 




 Ja vädret har varit fantastiskt hittills och min kamera är fylld av gnistrande snö och vackra solnedgångar. Med mannen har jag vandrat på isen medan solen har sökt sig västerut. 




 I går gjorde vi en tur till Strömsö. Jag ville se virkinstallationen som gjorts av virkade blommor, en sann älskare av blomvirkning som jag är. Lindas lantliga skrev så fint om sitt besök där. Blev också inspirerad att till en del göra något liknande i träden hemma.

 Verkligheten är inte allt här i världen.

  

3 kommentarer:

  1. Javisst är dom härliga, Strömsöblommorna!
    Borde ta en tur för att se dem live.
    OCH vilket kanonväder i sportlovstider det blev! Perfekt
    Önskar dig en skön vecka!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en skön och avkopplande sportlovsvecka!

    SvaraRadera
  3. Härligt att få se blommorna på Strömsö. Synd att jag bor för långt borta.
    Ha ett skönt sportlov!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.