onsdag 17 juni 2015

Det ska bli midsommar!



 Solen kämpar på och den ljuvligaste sommarvärmen får man njuta av i uterummet. Det ska bli midsommar och just nu fixar mannen det nödvändigaste utomhus medan jag funderar om jag ska sätta mig i den där fåtöljen och läsa den där boken jag planerat göra i sommar. 




 Jag bytte ut en vilstol mot en Stocksund fåtölj och med ens blev rummet mycket luftigare. Det kommer att bli min favorithörna när jag vill ha mycket ljus och njuta av Mårbackorna. 




 Vi har unnat oss besök på Farosbåten i går där vi åt röding och på Strampen idag där vi åt sik och litet gott för munnen därtill. Och det ska bli midsommar! 

11 kommentarer:

  1. Visst blir det midsommar om än lite tidigare än vanligt men naturen är ju som vackrast nu ,trevlig midsommar ,Nette

    SvaraRadera
  2. Snyggt , gillar den där känslan med som det blir med " takfönster "! Hoppas ni har bättre Midsommarväder än vi . Här känns mer som höst så det blir till att fira inne men vad gör det , bara att planera om 5-kampen :-) Kram B

    SvaraRadera
  3. Där har du en mysig hörna. Här har maken också hållit på med utomhussysslor i dag. Vackert ute nu, men det behöver ju ansas lite :)

    SvaraRadera
  4. Vilken ljuvlig hörna du har där, den hade jag haft svårt att hålla mig ifrån:)

    Ha en fin midsommar!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  5. Ljuvlig hörna och så vackert dina mårbackor blommar! Snygg pelargontrappa du har bredvid fotöljen. Önskar dig en fin midsommarafton!

    SvaraRadera
  6. Åh så fin läshörna!
    Många midsommarhälsningar från oss här i Borgå!
    Helen

    SvaraRadera
  7. Det ser helt underbart ut i ert uterum!
    Ha en skön midsommar!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  8. En läshörna precis i min stil, ja för läshörnor behöver man ju här och där.....
    Trevlig midsommar till er!

    SvaraRadera
  9. Där hade jag också parkerat mig, alltså i den fina fåtöljen, så härligt! Glad Midsommar!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  10. Så fint du har, den fåtöljen ser
    så inbjudande ut.
    Ha en bra midsommardag
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  11. Vilken härlig myshörna du har bland pelargonerna. Jo tack, maten på båten var ju utsökt. Ha en skön fortsättning på helgen!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.