fredag 13 december 2013

Luciahälsning

En dagens fångade av kaffestund och morgonpyssel vid köksbordet.

Här sitter jag och väntar på att få åka till skolans julfest, som bjuder på Lucia och många fler programnummer. Så spännande ;o) Jag fick en inbjudan till Luciafest i staden, men det är förstås omöjligt att åka dit i kväll. Hoppas att alla ni andra tidigare lucior får en trevlig kväll! Jag vet att flera av er tittar in här.


Skärmdump från Min Morgon

Jag lyssnade på Min morgon där Finlands Lucia med tärnor sjöng fjolårets sång I Vinternattens tid. Årets sång heter Den klapp vi ger. Tänkvärda texter. Ha en fortsatt fin Lucia och fredagskväll!

5 kommentarer:

  1. Det samma till dej :-))) Här blev det ingen Lucia live men väl på tv .
    Ha en riktigt trevlig helg.
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas du fick en riktigt fin lucia Ann-Lis och att helgen har fortsatt i samma fina spår.♥

    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Vi saknade dig! Lucia finns för alltid i ett av de inre hjärtrummen! God fortsättning i adventstiden, God Jul och med önskan om ett Gott innehållsrikt Nytt År till dig och din familj från Harriet

    SvaraRadera
  4. Det är så vackert med Lucia sångerna!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Visst är det stämningsfullt med luciatåg, då känns det att snart är det jul:) Må så gott kram från Maria

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.