måndag 13 maj 2013

Upplevelse med guldkant


"En sann skärgårdsupplevelse med en gyllene kant som erbjuder dig ett oförglömlig besök i en fantastisk miljö omgiven av lugn och ro"... Så beskrivs bland annat platsen där jag med nära och kära njöt av god morsdagslunch, nämligen vid Kalle's Inn.


Det har gått några år sedan jag senast var där och mina mobilbilder kan inte rättvist återge vare sig byggnader eller natur. 


Underbar natur och exotiskt kan jag tänka mig för dem som kommer från andra världsdelar. Det är rätt vanligt med sådana besök här vid kanten av Unescos världsarv.


Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Dit har jag faktiskt inte varit. Det får kanske bli ett projekt i sommar :) Fina foton!

    SvaraRadera
  2. Jag har bara varit i närheten av det stället men är rätt nyfiken för det såg så härligt ut så nära jag nu var. Kan förstå att det blev en lyckad morsdagslunch för vädret var ju okej det med. Ha en bra vecka trots mycket jobb så här års kan jag förstå.

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig att det är en upplevelse att besöka Kalles Inn. Jag har inte besökt stället på våren, däremot både sommar, höst och vinter. Och jag hoppas att fler hittar till denna pärla. Ha en fin fortsättning på sommaren!

    SvaraRadera
  4. I like! Kalles Inn får gärna starta en filial här! Så fint och läckert!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Ett ställe dit vi tänkt åka många gånger men det har aldrig blivit ,säkert jättebra ,kram Nette

    SvaraRadera
  6. Jättefint ställe att besöka, där är "gudagottattvara"! Vackra bilder du har tagit!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.