lördag 17 november 2012

Pannkakor och pyssel


Lördagsförmiddagar är underbara! Jag slängde ett öga på Nyhetsmorgon och såg att de gjorde amerikanska pannkakor med karamelliserade valnötter till frukost eller brunch. Recept här! Jag blev litet sugen på det där även om jag försöker undvika dylik kost ;o)


Så här blev det söt och hjärtformad brunch idag och den fick inleda starten på den pysselhelg jag har gett mig själv som gåva. Pysseltid är den absolut bästa gåva jag kan få inför en jobbarvecka som är fulltecknad med möten.


Ha en riktig skön helg!

10 kommentarer:

  1. Bra start på en pysselördag, hoppas
    du har det bra och pysslar för fullt.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Det är rätt, att unna sig pyssel ibland. Hoppas du har en riktigt kreativ helg!

    SvaraRadera
  3. Så spännande det skall bli att se vad du har pysslat! I morgon skall jag och några vänner också ha en pysseldag. Har varit ute i skogen och skaffat material idag...
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera
  4. Jag såg också på TV och pannkakorna, förrän jag åkte till vävstugan
    ett par timmar på f.m. De ser så goda ut :)
    Bra att jag får receptet "så enkelt" från dig!
    Vi ska fira far i morgon
    eftersom vi var utrikes förra helgen :O)
    Skön pysselsöndag till dig!

    SvaraRadera
  5. Vilken bra gåva ,den ska jag ge till Moi med. Å sen Am pannkakor på de kan inte bli mycket bättre :-)
    Ha en fortsatt mysig helg.
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  6. Vad härligt att ladda energi med lite pysseltid, ha det riktigt skönt! Ha en bra vecka och tack för receptet! Kram från Maria

    SvaraRadera
  7. Så mörkt och grått idag så det skulle passa bra med en pysseldag. Men inspirationen infinner sig inte riktigt... så de blir att slappa med nån tidning istället.

    Å så blir jag så snål på dina pannkakor.
    Ha en riktigt skön söndag:)

    SvaraRadera
  8. mysiga bilder.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  9. Helgen är snart slut så jag får hoppas att du fick en fin avkopplande pysselhelg!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  10. Men oj vad gott det här såg ut!
    Anita

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.