lördag 12 februari 2011

Var i all sin dar?

Nu har vi ätit en trerätters middag här i hotellets restaurang. Det borde vara jag som står för överraskningen, men mannen hade verkligen bokat ett stort rum, stort som en lägenhet med en otrolig badavdelning. Bara i sängen finns över dussinet tofsar, rena rama Maria Montazami! Så var i all sin dar finns detta hotell? Gissa! Mina föräldrar kom också med på lilla resan, men de övernattar annanstans och vi hämtar dem i morgon i samband med lunch och diverse firande. Vilken fin dag vi hade idag i denna stad som jag befinner mig i och även i grannstaden norröver. Mera om detta i nästa inlägg! Nu ska du ha en skön helg! 

18 kommentarer:

  1. Så roligt och spännande det låter.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Men kära du, var är du? Berätta!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Jakobstad?

    Ha en skön helg!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  4. Nu hann jag inte först, men utan att ha pratat med dig kan jag säga att du befinner dig i Jakobstad :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. jag såg också direkt att du är i min gamla hemstad :) ni har det säkert gott där!
    kram

    SvaraRadera
  6. oj, finns de så där ljuvliga hotell i jakobstad?
    ser jättefint ut!
    ha ett skönt veckoslut!
    kram

    SvaraRadera
  7. Ingen aning var du är, men det ser jättefint ut. Vilken härlig helg du får.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Försökte fuska och läsa det som står på en bild men det gick inte. (ler)

    SvaraRadera
  9. Du verkar att må som en prinsessa nu där du befinner dig ,kram Nette

    SvaraRadera
  10. Åh, vad härligt du verkar ha det! Jag har också varit borta hemifrån några dagar. Dock med betydligt lägre lyxfaktor...

    Hoppas att du har haft en underbar helg! Kram

    SvaraRadera
  11. Ja jag har ingen aning om var du är men väntar med spänning på att få se. Hoppas att du har en underbar helg och riktigt får koppla av.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig helg du har där uppe i norr...fortsätt och njuta av ledigheten!

    SvaraRadera
  13. Du verkar ha en skön lyxig tillvaro nu och det tycks din kära man veta att du är värd ;) Skön fortsättning på söndagen!

    SvaraRadera
  14. Igen aning var du är.. Väntar på fortsättning... Men det ser underbart ut !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  15. Åh, en helg i Jeppis låter som en dröm! Fortsatt skön kväll!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  16. Vilken underbar man du har som kommer med sådana överraskningar! Det är bara att passa på att njuta och det ser ni ut att ha gjort med både bad och trerättersmiddag.
    Må så gott i veckan!
    Kram från Maria

    SvaraRadera
  17. Du har nog mått som en prinsessa på det fina hotellet. Är det födelsedagar hos er också nu?Hoppas att det var lyckat och jag har ingen aning om var du skulle kunna befinna dig eftersom jag aldrig sett det huset tidigare.

    Kram
    Ha en bra start på veckan

    Kram

    SvaraRadera
  18. Tyvärr tyvärr Lyckoslanten, jag behöver inte alls gissa men jag ids inte avslöja. Du förstår nog att jag vet eftersom jag bor 10 km därifrån. Ha det så skönt på det speciella hotellet.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.