måndag 15 november 2010

Min sjal

Man behöver inte vandra någon längre stund i Blogglandia innan man träffar på sjalar från Ester Elenora. Jag har skaffat min från nätbutiken och jag gillar den!
Nu ville jag skriva: "Damen på bilderna har inget med inlägget att göra...". Här gäller myskläder (vita leggings och ChillNorway) med nya sjalen.
I fredags besökte jag förutom nätbutiken en nyöppnad gårdsbutik i grannbyn. Trevligt! Jag köpte bl.a. virkat även om jag virkar en del själv.
I går kväll förde vi tvillingsönerna (med en och annan gammal tröja i bagaget) till tåget, samma tåg som deras storebror ankom med när det ännu var farsdag. Hoppas han stannar hemma några dagar innan han lämnar landet igen! Ha en bra början på veckan du som hälsar på!

21 kommentarer:

  1. De där sjalarna är verkligen supersnygga :)

    SvaraRadera
  2. Den där fina romantiska sjalen passar dig perfekt, Ann-Lis:)H. Carola

    SvaraRadera
  3. Jättefin! Borde också besöka den nya butiken. Alltid kul med sånt i nejden :O)

    SvaraRadera
  4. Nu har du fått en skön mysig sjal! Den nya butiken hoppas jag hinna besöka någongång.
    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vilken söt sjal, den klär dig fint!
    Hoppas du får en fin arbetsvecka!
    Själv skall jag vila efter helgens allehanda, med en kreativ dag i mitt hobbyrum :)
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  6. Jag misstänker att en sån sjal hamnar hos den här bloggerskan också så småningom... Jättefin!

    SvaraRadera
  7. Den sjalen skulle nog piffa upp oss lite allihopa, den ser riktigt mysig ut.
    Tur att du har flera söner så får du byta av dem, då blir det ju inte tråkigt.Ha en bra vecka.

    SvaraRadera
  8. tjusig sjal, tjusiga pulsvärmare och tjusig dam!
    hoppas veckan börjat bra!
    kram

    SvaraRadera
  9. Passar dig perfekt...Å bilderna är jättefina!
    Jag har en rosa sjal också. Och en grå...

    Trevlig fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
  10. Mmmm, vilken härlig sjal!! Den klär dig fint!
    Ha en fin vecka!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  11. Så snyggt! Jag har kommit underfund med att jag behöver använda mig av sjalar för att skydda nacken mot kyla och drag. Ålderdomen börjar sakta ge sig till känna...;O) Dessa ska jag nog kolla in närmare!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  12. Sjalen är bara sååå snygg och den passar din stil perfekt.
    Härligt att få träffa sönerna under några dagar. Tintin syntes där på tröjan...kul.

    SvaraRadera
  13. Nejmen va kul att se att du har en sådan sjal som min svärdotter fick nu när hon fyllde år.
    Hade aldrig sett en sådan förut men nu ska jag införskaffa en själv, jätteskön och mjuk.
    Du passar jättebra i din.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  14. Oj då vad jättefin sjal!!! Så vackert :)

    SvaraRadera
  15. ihastuttava huivi!
    ensivierailulla ja
    tulen uudelleenkin :)
    liityin lukijaksesi ja liitän sinut omiin suosikkeihini.
    kram,
    Päivi

    SvaraRadera
  16. Oj vad damen på bild gör sig bra i den nya sjalen!!

    SvaraRadera
  17. Åh, vilken underbar sjal! Alldeles, alldeles ljuvlig!

    Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
  18. Vilken mysig och fin helg du har haft vännen. Jag förstår att det har varit härligt att ha sönerna hemma och få rå om dem ordentligt. :)

    Tjusig sjal och andas verkligen du! :)

    Ha en rysligt fin vecka kära du!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  19. Den sjalen är ju helt perfekt till Jasper tunikan! Det finns så många vackra sjalar nu. Man skulle vilja ha dem i alla färger :)

    Ha det gott! Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.