måndag 22 december 2014

Julhälsning




 Så har vi då på riktigt öppnat dörren till julen. Även i år blev julgranen klädd och hemmet julstädat utan stress och märkvärdigheter. Mannen sköter grovstädningen hos oss och jag far runt i alla rummen som Tingeling med mitt trollspö (läs damma, torka, pynta) och när glittret har lagt sig och sönerna har anlänt infinner julfriden sig.




 I går kom de hem alla tre i trevligt sällskap. Lycka!




 Vi åt Boeuf Bourguignon som hade puttrat på spisen i flera timmar. Filmmakaren for igen på jobb och kommer tillbaka i morgon. Nu musiceras det och jag ska ägna litet tid åt matförberedelser inför kommande dagar. Om jag inte hinner titta in innan jul vill jag redan nu passa på att önska dig som tittar in...



... en riktigt 
GOD JUL!

♥︎

12 kommentarer:

  1. Så fint och stämningsfullt men det bästa av allt .... lycka med familjen samlad .
    Ha en riktigt God Jul du med och tack för all inspiration du bjuder på .
    Kram kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Det tackar jag för!
    Önskar också dig och de dina en Skön Jul!!
    Kramar ♥

    SvaraRadera
  3. Tack det samma! Ha en skön jul tillsammans med din familj!

    SvaraRadera
  4. En fridfull o skön julhelg önskar jag dig o din familj!

    SvaraRadera
  5. En riktigt god jul till dig och de dina:)

    SvaraRadera
  6. God Jul önskar jag dig och din familj!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  7. En riktigt God Jul till dej !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  8. Så vackert och stämningsfullt, ha en fortsatt fin julhelg. Åse

    SvaraRadera
  9. Önskar dig också en riktigt fin julhelg! Kram från Maria

    SvaraRadera
  10. Sååååå vackra pappersgranar ska komma i håg dom till nästa jul. Det enkla är det vackra.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.