måndag 31 december 2012

Gott Nytt År 2013!


  År 2012... mig slipper du inte så lätt! Nu är jag här igen! Jag är inte färdig med detta året ännu även om jag förbereder inför det spännande och nya 2013! Jag fixade ett flaggspel i uterummet och du hittar modellen här! Vi åker till våra kära vänner och firar in nya året med dem, så kan tänkas jag tar med ett flaggspel dit!


I går dukades "julmiddag" för sista gången i år när svågern och svägerskan var här. Den mobilbilden och bilden överst får illustrera det nya som kom in i mitt liv 2012, iPad och iPhone och instagram. I går såg jag (för hur mångte gången) feelgoodfilmen You've got mail till sena natten, så kanske jag bör ta mig en tupplur för att orka med nyårsvakan. ;o) Om du såg Så ska det låta i går kväll så hade sonen klippt det glada avsnittet.


Idag när mannen hade hämtat posten fanns där ett paket från Lotta (Min plats i solen)! Gissa om jag blev glad! Tänk att få ett paket med mycket omtanke bara så där! Hon delar med sig av så mycket klokt och tänkvärt genom sin blogg. Tack!


Jag har förberett litet "stjärnregn" att ta med till vännerna. Du hittar modellerna under samma länk som flaggspelet och vill du fixa hattar till nyåret finns sådana här. Då återstår bara för mig att önska dig som tittar in här ett

Gott, Lyckosamt och Friskt Nytt År 2013!

15 kommentarer:

  1. Hej!

    Kaffe med dopp, rolig och mysig bok, somm alla Karins böcker!
    Visst såg jag På spåret, jaha, det var en duktig son! Roligt!

    Önskar dig en mysig kväll med goda vänner och ett riktigt Gott Nytt År

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hm... Kaffe med musik och Så ska det låta! (tihi);o)

      Radera
  2. Visst kollade jag på Så skall det låta! Jättekul program! Ha en fin nyårsafton och ett Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  3. Du hänger nog med i svängarna... IPad, IPhone och instagram;0).
    Instagram tycker jag också låter väldigt trevligt.
    Jag önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Kram Maj-Gun!

    SvaraRadera
  4. Tack Ann-Lis!
    Gott Nytt År till Dig också!
    Njut av kvällen!!
    ♥ KRAM!

    SvaraRadera
  5. Flaggspelet föll mej i ögonen oxå, men har inte fått det gjort.. Hos dej passar det utmärkt ! Dina kläder i ett tidigare inlägg faller mej helt i smaken...
    Ha ett Gott Nytt År !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  6. Gott Nytt År önskar jag dig och din familj också! Tack för alla vackra inlägg!

    Kram
    Barbro i Umeå,
    på väg till nyårsbön i stadskyrkan

    SvaraRadera
  7. Hoppas det nya året har en hel del i beredskap till oss alla bloggare och gott nytt år till dig Ann-Lis.

    SvaraRadera
  8. Tittade nog på sprallisarna i så ska det låta ,dom får ju lägga nytt golv till nästa år ,ha det lika spralligt du i kväll ,här tar vi det lillalugna med mannens pencillin och mammas sjukhustillvaro ,ett riktigt gott nytt år till dig och din familj ,nette

    SvaraRadera
  9. Du har gjort så fantastiskt mycket fina alster!
    Det ska bli ett stort nöje att fortsätta glutta in till dig under 2013. ♥

    Jag hoppas du får ett fint år.

    SvaraRadera
  10. Gott nytt år 2013!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  11. Vilken fin present, Lotta är fin och har många kloka inlägg! önskar dig ett riktigt gott nytt 2013! Kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  12. Gott nytt år kära Ann-Lis! Önskar dig ett strålande fint 2013 fyllt med glädje och äventyr. :)

    You've got mail är en av mina favoriter också och den kan ses hur många gånger som helst. Lovely!

    Ett stort tack till dig kära vän och hoppas att det blir en trevlig lässtund.♥

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.