tisdag 21 februari 2017

Över en halv miljon!



 Förra veckan blev jag påmind om att bloggen hade passerat en halv miljon unika besökare. Kommer ihåg när det var fem tusen och jag tyckte det var otroligt många... 




 I helgen hade vi tre systrar med män träff och passade på att fira oss alla i dagarna två med trerättersmiddag och tårta.




 Veckoslutet inleddes med sol och i fredags var jag ute många timmar både i jobb och hemma. Helgen i övrigt har varit grå... 




 ... men vad gör det när den i övrigt har varit glädjefylld och det gavs möjlighet att umgås med både systrar och söner. 




 Hemma händer inga märkvärdigheter när det gäller inredning. En lampa inhandlades för tre månader sedan från Mias Lustgård i Umeå och den mjukar upp allrummet. Så nöjd med den! 




 Ha det bra tills vi syns! 

  

1 kommentar:

  1. Ja det är några år sedan vi började läsa och kommentera varandras bloggar. Sista åren har jag varit mindre aktiv med bloggen men jag försöker skriva lite mer nu.
    Som vanligt visar du vackra bilder som får mig att njuta lite extra . Grattis till alla läsare🎉

    Kram
    annika

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.