måndag 28 juli 2014

Toppendagar!



De sista semesterdagarna här på Lyckoslanten har varit toppendagar! Hela familjen har varit samlad och det plus de närmare tusen foton jag har fått mata in på min dator lever jag länge på. Vi har firat en hel del eftersom tvillingsönerna fyller år inom någon dag.




Storebror har bott hemma från och till några veckor och kommer att göra så tills både han och jag ska förbereda oss innan vi ställer oss vid katedern. Det blir rätt snart eftersom sommarlovet håller på att ta slut! Här hemma har de senaste dagarna bestått av mycket fysisk aktivitet, cykellopp, mycket sång och musik, fotografering, behandlingar, skön avkoppling och goda måltider både hemma och på restaurang. Give and take!




Mannens semester är nu slut och tvillingsönerna far vidare och fortsätter fira den tjugoåttonde födelsedagen tillsammans i huvudstaden. Det gläder mig mycket! Alla ni andra ska ha det så bra!

♥︎

4 kommentarer:

  1. Ja nog har det varit sköna tider... Du skall veta att jag läser alla dina inlägg, men det justsom du säger att det fina vädret har gjort att kommenterande blivit åsidosatt. Det är ju precis som det skall. Härligt har du det med de alla dina hemma.
    Vi har haft vår Linn med sambo med oss ute på holmen.
    Njut nu av de sista lediga dagarna !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Härliga sommar. Visst är det fint då hela familjen är samlad och man verkligen har tid att rå om varandra. Ännu några dagar semester kvar sen återgår vi till vardagen igen . Ha en fin tisdag.

    SvaraRadera
  3. Ser att dom står i skuggan ,det har ju varit där man fått vara på senare tid .Här inne i butiken är det svettiga dagar för nu behöver alla svalare kläder .Ha det skönt ,nette

    SvaraRadera
  4. Härlig sommar och familjen samlad, det kan väl inte bli mycket bättre!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.