måndag 31 oktober 2016

Helgens rosor



 När det kommer till tapeter och klänningar och diverse annat är jag aningen dramatisk. Visst tycker jag att det ser städat ut att gå klädd i enfärgat, men ibland vill jag ha mycket mönster och färg. Det blir ju så tråkigt annars. Hur som helst blev jag förälskad i denna multi - colourful klänning från Pure Female som jag har beställt från Provrummet. Den invigde jag i helgen när vi besökte våra kära sverigevänner som är på besök i fosterlandet. 

 Ny vecka med en rolig utmaning med tema i multikulturalism. Oktober övergår i november och vi befinner oss åter i normaltid. Ha en fin vecka du som troget tittar in! 

 ♥ 

3 kommentarer:

  1. Så vacker och vet du, jag har alltid tänkt på dig och rosor tillsammans. Ni hör ihop på något vis. Vackra glädjespridare båda två.♥
    Vad härligt att läsa om er resa till Portugal och så gott att njuta av sol och värme mitt i hösten. Portugal står ännu på min önskelista över platser att besöka och när jag ser dina fina bilder blir jag än mer övertygad. :)

    Sköt om dig kära vän!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Härligt att våga färg och mönster!!! //Sofia

    SvaraRadera
  3. En helt ljuvlig klänning...tror den passar dig perfekt!
    Önskar dig en skön helg nu!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.