torsdag 28 april 2016

En högtidlig stund



 Kan se när jag ögnar genom mitt flöde på sociala medier, att jag under veckan har missat en intressant föreläsning för bloggare där typ alla hade bänkat sig. Jag läste för en tid sedan en kommentar på ett socialt medium om huruvida någon alls läser bloggar numera. Det tycks fortfarande vara populärt och ni är många som tittar in kontinuerligt, trots att jag inte är någon flitig bloggare och många gånger känner för att avsluta! 




 Livet pågår ändå för fullt även om det heter: "Har du inte bloggat, har det inte hänt" ;o). Så där har jag dokumenterat den goodiebag herr Lyckoslanten fick med sig från en företagarträff i går... 




... medan jag tillsammans med min mor och storasyster fick ta del av en högtidsstund på nationella Veterandagen, där min far fick ta emot Finlands Vita Ros orden, medalj av I klass. Värdefull stund! 




 Nu betar vi av de sista aprildagarna och väntar på Valborgshelg i goda vänners lag! 
 Ha det bra! 

1 kommentar:

  1. Mycket trevligt att veteranerna blev uppmärksammade. Det är ju tack vare dem vi har det bra. Min pappa var fem år i kriget så jag känner för det där men han hade inte stor lust att berätta om något. De sista åren han levde berättade han en del men nu efteråt skulle vi ju haft en hel del att fråga om så passa på med det ifall du har intresse av att veta. Ha en skön vappen.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.