lördag 26 mars 2016

Glad Påsk!



 En liten påskhälsning till dig med några bildkollage i blandad kompott. Dagens ord i fotoutmaningen på Instagram är "gult" och gult är ingen vanligt förekommande färg hos mig. Det kunde ha blivit väldans magert utan påskblommorna. Allt för konsten! 




 Det är så skönt med påsken, att bara vara och tillsammans! En son kom bilande från huvudstaden i går. Han kommer och går under helgen, liksom storebror. I morgon hoppas jag vi blir flera vid middagsbordet ;o) Lillebror är i New York och honom får vi hem nästa veckoslut. Sånt! Nu har jag förberett för oväntat besök, som seden är påsklördagar. Ha en fortsatt skön helg! 

4 kommentarer:

  1. Så glad det oväntade besöken kommer att bli ,kan tänka mig att du har många .Här har den seden försvunnit ,vi har inte sett några på flera år ,trevlig fortsättning på påsken ,nette

    SvaraRadera
  2. Önskar dej en skön påsk! Ja det bästa är ju att ha nära och kära runt sej...
    Jag hade just skönsjungande häxor här på besök, alltid lika skoj !
    Kram
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Skrev just på ditt Instagram att jag känner nog ingen som alltid har så många fina snittblommor som du, det är en fröjd att se! Det är så vackert och så har du så fina färger också!
    Glad Påsk, kram
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Önskar en Glad Påsk till dej och familjen . Som vanligt såååååå vackert collage .Här är gult heller ingen vanligt förekommande färg .....förutom på blommorna till Påsk . Fick en härlig bukett av mina SmåPrinsar igår ,
    då är det extra fint :-) Kram B

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.