lördag 24 januari 2015

Uppskattat!



 Ser ut som om jag har spenderat all min tid i jobbubblan igen. Men inget negativt med det. I går fick jag ha en heldag och -kväll med mina kolleger, som jag uppskattar mycket! Hem och Skola gav oss i personalen biljetter till Revyn och vi var flera som utnyttjade den gåvan just i går kväll. Tack! 




Helgbuketten!




 Jag har pyntat och bäddat med turkosa och vinröda inslag i andra hemmet (som skulle gå helt i svart-vitt ;o)) 





  Ses på en stund! Hoppas du får ha en fin helg! 

5 kommentarer:

  1. Låter som en rolig kväll! Kul med revy...
    Jättefin helgbukett och fint i ditt sovrum! Alltid lika kul att kika in till dig...
    Varm kram,
    Titti

    SvaraRadera
  2. Instämmer med föregående kommentar. Jag var också på revyn igår kväll men det var i en annan by. God fortsättning på helgen!

    SvaraRadera
  3. Roligt och gå på revy, och det var ett
    fint sovrum. Gillar ditt färgval.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  4. Hittade precis din blogg, vad trevligt att komma hit. Tävla gärna hos min vän Anna:http://haga26.se/ :) /M

    SvaraRadera
  5. Fina Ann-Lis. Som alltid fantastiska bilder här hos dig. Ljuvliga blommor och vad roligt att gå på revy tillsammans med arbetskamrater. Uppskattning och tack för ett väl utfört arbete betyder så mycket. Och sovrummet andas sannerligen harmoni och lugn. Så fint.

    Och tack så oerhört mycket du fina för dina ord hos mig. Ord som värmer så gott nu när jag behöver det som allra mest. Tack för att du finns där.♥

    Njut av din måndag vännen.

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.