onsdag 3 december 2014

Julkalendrar



Hittills har jag berättat om mannens lakritskalender och min ljuskalender. Ja, jag tycker det är trevligt med kalendrar i adventstid. Den skarpsynta märker säkert att mina Mailegtomtar har en egen kalender också. Ja kära nån!




 Tidigare år har jag berättat om våra Upplevelsekalendrar och år 2014 är inget undantag. Jag väljer hellre upplevelser framom prylar.  




 Där hänger den, Mailegtomten, som varje dag bjuder på en skriven lapp med vad som väntar. I måndags var det film, i går mys med en son i uterummet, i kväll motionspass... Sådant och julmusiken inte att förglömma! 




 Så här vacker var himlen när jag skulle lämna jobbet denna lill-lördag och denna vackra syn bokförs så klart på kontot för guldstunder tillsammans med litet skatteåterbäring. Tack!

♥︎

5 kommentarer:

  1. Jag såg också att himlen ropade kamera hit, men jag hade kunder just då ,det var ju som om hela himlen brann .Skulle gärna ha en upplevelsekalender i den tunga tillvaron ljust nu ,borde hitta på något kul ,kram Nette

    SvaraRadera
  2. Visst var himlen vacker i går kväll. Jag satt ute i Stenhaga och väntade på sonen och inte är det ju så fint att fota bland affärshusen så jag satt bara och njöt av det röda skådespelet! Vackert juligt hemma hos dig. Sköt om dig och ha fina decemberdagar!

    SvaraRadera
  3. Låter spännande med upplevelsekalender. Det borde ju alla ha. Fina tomtar i stugan:)
    Hann aldrig se den vackra solnedgången igår. Var på jobb hela kvällen. Sköt om dig o de dina!

    SvaraRadera
  4. Guldstund, ja, verkligen, så vackert!
    Skatteåterbäring, hmmm. det lät trevligt.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Fint med den stora nissen som bjuder
    på dagliga upplevelser, gillar hela högen
    med tomtar.
    Adventskram/AM

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.