onsdag 31 december 2014

Gott Nytt År!



 Det har hänt att jag har skrivit årskrönikor, men tycker ju att allt finns arkiverat och den som har tid och lust får svepa förbi där. År 2014 har varit ett fantastiskt år på många plan. Det har också varit en utmaning och vad vore väl livet om allt gick som på räls - tråkigt och förutsägbart!




 2014 blev året när många har varit flitiga på Instagram. Här gjorde jag en liten och snabb "film" över mitt Instagramår. Med tanke på att tid för bloggande tycks bli svår att få tag i, är Instagram ett snabbt och okomplicerat sätt att hålla kontakt med familj och vänner. 




Bilden överst tog jag i förrgår som vi tillbringade med våra "Sverigevänner". Vi åt middag på stadens nya restaurang och efteråt hade vi en fin kväll hos dem med alla i familjerna förutom "den mellersta" av våra söner, som har fullt upp med att redigera film. Nu har sönerna åkt till sitt för en tid. Tacksam för tiden vi fick med familjen denna julhelg. Vi förde den yngre tvillingsonen till flyget i går kväll. Sånt är jobbigt, men något som kommer med på köpet ;o) Nu ser vi fram emot att fira nyår med våra vänner, precis som vi har gjort de senaste tre decennierna.

Gott Hälsosamt Lyckosamt Nytt År!

♥︎

12 kommentarer:

  1. Så vackra bilder!
    Gott Nytt År till dig och din familj!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Vi firar också med våra bästa vänner!
    Önskar Dig / Er en trevlig kväll och ett LYCKOSAMT NYTT ÅR!
    Kramar ♥

    SvaraRadera
  3. Jag orkar inte heller göra någon årskrönika. All information finns ju ändå samlad här. Eller ja, på min sida då. :)
    Allt gott!

    SvaraRadera
  4. GOTT NYTT ÅR till dig!
    Varm kram,
    Titti

    SvaraRadera
  5. Gott Nytt År!
    Trevlig kväll åt er!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  6. GOTT NYTT ÅR! BLWYDDYN NEWYDD DDA! önskar Lena från Wales

    SvaraRadera
  7. Härligt att se din Flipagram från 2014! Nu är det hälsosamt som gäller 2015! För de mesta i alla fall. Ha de gott!

    SvaraRadera
  8. Lyckosamt Gott Nytt År!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  9. Önskar dig ett riktigt suveränt 2015 med många glädjestunder!

    Njut den här helgen!

    You Rock!!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.