söndag 26 oktober 2014

Det blev vintertid





 Det pratas mycket om egentid. När barnen var små tänkte jag aldrig någonsin på att jag behövde någon sådan. Den kommer när barnen blir vuxna, tro mig! Nu kan jag tänkas behöva tid för vila inför en ny arbetsvecka. Det behöver nog alla!




 Jag for dit där rosbuketterna väntade på mig och jag hämtade med mig nya. Jag njöt så av fredagskvällen. Lördagen ägnades helt åt fortbildning och efter det kom mannen i sällskap av sonen, som stannar här i tre månader när han redigerar "Så ska det låta". Tänk så tiden går och nu blev det dessutom vintertid!



5 kommentarer:

  1. Jo visst behöver man ladda batterierna inför en ny arbetsvecka. T.o.m. vi som är hemma behöver även ladda batterierna men kanske på ett helt annat sätt. För min del vill jag ladda med att vara ute bland folk, alltså tvärtom.
    Rosor är alltid uppiggande vare sig man får dem eller köper dem själva. Ha en bra vecka.

    SvaraRadera
  2. Ja den här tiden på året känns det verkligen som man behöver ladda batterierna på helgen. Vart tog ljuset vägen liksom? Ljusa är däremot minnena från förra helgen. Det var roligt att träffas. Tack för gott sällskap och den fina presenten! Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  3. Så härliga rosor ,ha en fin arbetsvecka ,kram Nette

    SvaraRadera
  4. Vackra rosor, du har nästan alltid väldigt fina snittblommor hemma! Det är härligt.
    Tänk att du har en son som redigerar tv programmen vi tittar på - häftigt! Det gör han bra!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Det är viktigt att ladda batteriet för det är det enda vi har. Nu när jag bara jobbar halvtid har jag mycket mera tid för laddning och det är fantastiskt.
    Ha en fin arbetsvecka!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.