lördag 30 augusti 2014

Skön inledning på helgen



Förbereder som bäst vad som ska packas med till den venezianska aftonen, villaavslutning, som vi enligt tradition ska fira med storasyster och hennes man. Jag och mannen tjuvstartade litet i går kväll vid barndomsvillan.




Jag dukade upp någonting så lyxigt som kesoplättar med avokado, blåbär och grädde kvällen till ära. Vilket fredagsmys det där blev allt medan solen sänkte sig i havet ;o)




Jag gillar den här tiden på året när solen "går till vila" just där!




Skickar sol till dig vare sig du firar Veneziad eller inte! 
Hoppas vi alla får många fler soliga kvällar!

7 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder!
    Hösten är min favorit och just vilan, du skriver om är så speciellt denhär årstiden.
    Tack för solen och hoppas du får densamma : )

    SvaraRadera
  2. Bilden med solen i din hand den var mycket speciell. Ha en fin villaavslutning med din storasyster o hennes man!

    SvaraRadera
  3. Vackert, vackert, med dina bilder på solnedgång.
    Ha en trevlig kväll!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  4. Så utrolig vakkert! Ser ut som dere får en flott kveld!
    Klem fra Signe.

    SvaraRadera
  5. Fina bilder!
    Vi firade också i solnedgången med goda vänner!
    Vilken fin helg det blev :)
    Må gott!

    SvaraRadera
  6. Gillar att ni två är sådana livsnjutare som verkligen tar tillvara alla möjligheter. Kram på er båda!

    SvaraRadera
  7. Kunde inte bli bättre! Tack för att du delar med dig!

    Kram Gugi

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.