onsdag 9 juli 2014

Kanonvädret



 Underbart väder här hos oss dessa dagar! Kanonväder och som sommarväder ska vara! Jag tar en omgång bland ogräset och bygger mig en läskoja i skuggan.




Jag har inte hunnit sitta där ännu, men avsikterna är goda....




Likaså när jag tappar upp ett bad i mitt utespa.

 


Det blir varmt på landbacken och då lockar havet. Det tar inte lång stund att ta sig dit och kvällen var otroligt vacker.




 Vi satt på den steniga udden tills solen gick ner.




Morgonpromenaden och vattenspegeln. 




Hemma bland badkar och läskoja och blomsterrabatter igen!
Ha en bra dag!



3 kommentarer:

  1. Så mysigt du har det hemma med utespa o läskoja. Havet o solnedgången är inte så dumt heller. Ha det lika mysigt resten av veckan!

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder, så somriga!
    Utespa och läskoja..............hade jag mer än gärna kunnat tänka mig att ha i min trädgård.
    Nästa års projekt kanske...............

    Kikar in och vill önska dig en fortsatt fin sommar,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Jag skulle vilja ha både läskoja och utespa,
    så fint du ordnat. Har ett liknande nät i stugan
    så nu kanske jag härmas.... Underbara bilder
    från dina sommardagar.
    Kramar/AM

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.