söndag 20 juli 2014

Dagarna flyter samman



Ingen koll på dagarna här nu. Ärligt talat minns jag inte hur många nätter vi har sovit hemma eller borta den senaste tiden. Hur som helst är det skönt att landa en stund i hemmet. För en gångs skull har vi suttit med varsin "bok" i fåtöljerna i vardagsrummet medan regn och åska har passerat.




Åskoväder är ingen favorit, men ibland kan det kännas befriande när luften rensas. Det har varit riktigt varmt på landbacken idag. Även om jag ofta ställer mig frågan om jag ska sluta blogga, tycker jag ändå att denna minnesdagbok med små, små plock bland guldstunderna är bra att bläddra i om man behöver litet hjälp att komma ihåg... ;o) 




Sonen/hustomten har återvänt till barndomshemmet efter helgens musicerande och då kan vi åter ägna oss åt litet nomadliv, förhoppningsvis med korta stunder i solen och långa stunder i skuggan. Snart blir det nog ordning på dagarna igen ska du se. Ha det bäst!

7 kommentarer:

  1. Jag hoppas du fortsätter med din vackra blogg. Alltid lika trevligt att titta in. Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att dom är sköna dom där stolarna men åskväder tycks det bli alla dagar nu .Värmen har varit tryckande här idag vi såg bara åska på håll .Håller med dig om att det är ett bra minne den här bloggen och det är intressant att gå tillbaka och se hur det verkligen var för minnet är ju som sagt kort nu för tiden eller är det att tiden går så fort ,kram Nette

    SvaraRadera
  3. Jag tror det är bra att man tappar kollen på
    tiden, bara har semester. Har alltid beundrat
    den bården, hade ju den när vi bodde inne i
    stan. Och så har du en så mysig läshörna.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  4. Jag vill lära av dig. lycka till ...

    SvaraRadera
  5. Vilka ljuvliga blommiga stolar att sitta och läsa i!
    Forsätt du att blogga!
    Inte har man förstås alltid sådant man kan blogga om, men det stämmer att man många gånger har nytta av sin blogg när man funderar att vad man gjort när, så det är skojigt att gå tillbaka och kolla.
    Ha en skön måndag!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  6. Jag tycker det låter som ni har det hur gott som helst kära Ann-Lis.Och blogga hoppas jag att du fortsätter att göra många år än. Jag skulle sakna dig något alldeles förskräckligt om du slutade och bloggvärlden behöver verkligen ditt stora varma hjärta och viktiga röst.

    Ha det fortsatt gott och njut så som bara du kan!♥

    Kram på dig

    SvaraRadera
  7. Sluta inte blogga, please! Alltid roligt att titta in hos dej. Det är t o m soligt och varmt i Wales! Njut av sommaren och bloggandet!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.