måndag 8 juli 2013

I vänners tecken



Nu har vi åter landat på Lyckoslanten efter en helg i vänners tecken. Som jag nämnde tidigare hade jag klassträff i fredags och det var riktigt trevligt att träffas, vissa har jag inte sett sedan jag var sexton år. ;o) Lördagen fortsatte i samma spår med återseenden och kända ansikten på Tomatkarnevalen.




Därefter for vi till våra sverigevänner som är på semester i hemlandet. De håller på och skapar ett fint sommarboende vid havet och vi hade ett trevligt dygn tillsammans med dem, som du kan se glimtar av på instagrambilderna här under. Nu är det skönt med en dag här hemma tills det åter blir dags för evenemang och träffar med familj och vänner. Ha det bäst!





7 kommentarer:

  1. Tack ♥
    Du har så rätt ...
    Ingen fara, man kan inte hinna se allt och alla :O)
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt att träffa släkt och vänner så här i sommartid. Säkert spännande att träffa klasskamrater som man inte sett på många, många år... Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  3. Låter som en alldeles underbar avslappnad semester , lite hemma , lite borta lite hav men framförallt vilket väder ni har.
    Jag lyckades också fånga några rosor igår samma tanke upptäckte jag när jag kollade in här :-)))
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  4. Så mycket trevligt du hunnit med över helgen.
    Spännande med klassträff, hörde att vår villa granne var på träffen också.

    Nu tycks vädret inte vara det bästa men hoppas det blir bättre till helgen
    för då skall vi ha 15 års kalas.
    kram Maj-Gun!

    SvaraRadera
  5. Så kul med klassträff, jag har inte varit på en sådan på över 20 år! Ha en fin fortsatt sommar!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  6. Jo visst,man behöver både var borta en snutt och även hemma på semestern då brukar den bli som bäst. Ha det fortsatt skönt.

    SvaraRadera
  7. I've just discover your wonderful blog.Everything is so nice here!
    Warm regards from Greece!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.