onsdag 22 maj 2013

De senaste dagarna



Här kommer en liten hälsning från mig som de senaste tre dagarna, dygnet runt, har fått umgås med trevliga människor i en vacker miljö och med det vackraste av alla väder. Då menar jag lägerskola vid en av vårt lands tusen sjöar.


Lägerskolan bjöd på aktiviteter som kanotpaddling, textiltryck, äventyrsbana, beachvolleyboll, simning, tennis, klättertorn, rökbastu, bågskytte, bowling och ett besök vid vulkancentret på hemvägen. Det var en fin upplevelse och nu känns det angeläget att återgå till det vanliga med allt vad det innebär. Syns då ;o)



4 kommentarer:

  1. Många fina upplevelser ser det ut att vara på bild ,kram Nette

    SvaraRadera
  2. Tänk vilket vackert sommarväder ni har haft och så mycket roligt ni varit med om! Tror säkert att det har varit en spännande upplevelse för barnen, ett minne för livet. En nyhet för mig var att det finns ett vulkancenter, låter intressant.
    Ha fortsatt fin vecka!

    SvaraRadera
  3. Tack för din vänliga kommentar hos mig!
    Jag har själv varit riktigt dålig på att besöka er andra men tiden har inte räckt till. Bröllopet var fantastiskt och vi är så glada över vår fin måg.
    Ni ser ut att ha haft underbara dagar på lägerskolan och paddlingen ser verkligen inbjudande ut.
    Nu längtar vi efter sommarlov men det är några veckor kvar.
    Må så gott!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  4. Verkligen ett vackert ställe som lägerskolan var på, tur att ni hade fint väder.
    Ha en bra dag!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.