lördag 9 mars 2013

Kvinnodagar


Den internationella kvinnodagen kom och gick och jag uppvaktades med bakelse och orkidé. Jag gillar som du vet blommigt porslin och att variera och duka med udda porslin när man är många vid frukost.


Idag ordnades Kvinna 2013-mässa med fokus på hälsa, mode, mat, hus, hem och familj i vår stad och jag var där några timmar med damerna, mina tre väninnor som jag brukar dela teaterupplevelser och årliga hemma-hos-bjudningar med. Det var en riktigt trevlig happening!

Önskar dig en skön helg!

7 kommentarer:

  1. Detsamma :)
    Läckra färger i din frukostdukning!
    Kvinnomässa med väninnor låter fint.
    Kram
    Ann-Mari

    SvaraRadera
  2. Härliga kvinnodagar :-) Det är så fint ditt porslin, och det ser riktigt fint ut på mässan också!

    SvaraRadera
  3. Kvinnodagen den kom och gick utan att jag knappt märkte den. Här vid Andersénssalen brukar också en hel kvinnodag med mat och trevligt program gå av stapeln. Blev inte av att jag besökte den i år men rätt trevligt brukar det vara.
    Härliga färger på din bakelse och orkidé. Månne du har en man som förstår sig på matchande färger?
    Ha även en bra söndag.

    SvaraRadera
  4. Så vackert!
    Hade tappat bort dig, men hittade tillbaka :)
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  5. vilka vackra bilder du bjuder på i dag och så fin bakelse! Ha det gott kram från Maria

    SvaraRadera
  6. Bara så himla vackra bilder du visar.Vart hittar jag dom söta ljuslyktorna ? dom gillade jag.Ha en skön söndag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.