torsdag 7 mars 2013

Hemliga vännen


 Hej på dig! Jag tittar hastigt och lustigt in eftersom jag vill visa min hemliga vän i swappen, som ordnas via Finlandssvenska inredningsbloggar, att gåvan har kommit fram. Tänk så positivt att få en gåva av en okänd! Jag såg en poststämpel, men annars har jag ingen aning ;o) Även jag har skickat en gåva till en person och en adress utan att skriva vem gåvan är från.


Temat för swappen var "rutigt, randigt och prickigt". Jag gillar kuddfodralet (Casa) som jag fick! Tack! Färgen passar här hos mig! Dessutom fick jag en mycket trevlig vers på rim, som jag tror att hemliga vännen inte har något emot att jag delar med er här:

Randigt, rutigt och prickigt.
Hoppas att det inte blev för flickigt.
Att hitta en grej
att posta till dej,
var ej lätt, åh nej.
Din blogg är som en sol
och du verkar cool.
Hoppas du får användning av denna i en stol.
Varsågod!

10 kommentarer:

  1. Hej! Åååå så fint! Vilken kudde och mycket roligt skrivet! Skoj grej!
    Har en skön kväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Men den passade ju dig perfekt ,kul .kram nette

    SvaraRadera
  3. Här har någon tänkt till bra, kudden
    är jättefin och du har ju mycket
    pastellfärgat. Så roligt med en hemlig
    vän.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Det var ju en söt kudde som hittade dej... Versen var ju fyndig...
    Fredag i morgon, så skönt så..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  5. Jättefin kudde och rolig vers
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  6. Den vännen visste nog vad du gillar !!
    Trevligt med hemligheter ! Och versen passade också :O)
    Må gott!

    SvaraRadera
  7. Versen var trevlig.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  8. Jättefint kuddfodral, det var ju en fin gåva att få hem på posten! Versen var fin den också. Låter intressant det där med swappen, hur går det till?
    Önskar dig en fin kvinnodag och en trevlig helg! :)

    SvaraRadera
  9. Ha en bra kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  10. Härligt med hemliga vänner!
    Ha ett finfint veckoslut!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.