lördag 8 december 2012

Julutstyrsel


Det har varit rätt skönt med flera lediga dagar och det senaste dygnet har vi fått ha två tredjedelar av de unga hemma. Här kan du se skönheten som jag köpte på julmässan av bloggvännen Käranån, som har inspirerat mig mycket genom åren. Nu hänger Tildadockan i sin vackra klänning där mellan två fönster i allrummet.


Jag har varit ut i stadssvängen de senaste dagarna med syfte att hitta något att drapera mig med när det blir dags för julens olika begivenheter, men se det var närapå mission impossible. T-skjortan på bild blev mitt enda klädköp i går när alla människor var ut på stan och det var hopplöst att hitta en parkeringsplats. Det bästa med den utfärden var att jag fick träffa vännerna och fika med dem :o) Idag hade jag bättre tur! Nothing is impossible!


7 kommentarer:

  1. Vacker är hon Tilda som fick komma hem med dig ,hon skrev ju i sin blogg att alla prinsessor fick ett nytt hem .Det var nog i stan alla människor varit dom senaste dagarna eftersom vi inte haft några kunder.Trevlig lördagskväll ,Nette

    SvaraRadera
  2. Hon är så skicklig med Tilda, fru Kära nån. Förstår att du fick lust på att ha den hemma hos dig. Här är fina symaskinen indisponibel igen men jag hoppas på att få en ny för det blir inte något sytt.
    Kul att träffa vänner men trist att trängas med alla andra.
    Ha en skön helg

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken fin Tilda
    och t shirten gillar jag
    ha en riktigt skön kväll

    SvaraRadera
  4. så fin ängel. En vacker Tilda, men jag har den vackrast hos mig, skojade bara men min dotter heter Tilda...
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Så fint hon passar där vid ditt vackra fönster!
    Alltid trevligt när man möts ... :O)

    SvaraRadera
  6. Härlig t-shirt och jättevacker
    jultilda.
    Adventskram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Det var sån trängsel vid mässbordet att jag aldrig kom fram för att beundra alla vackra varelser där. Vilken fin Tilda du fick med dig hem. Om utstyrseln säger jag detsamma. Har en likadan t-shirt på mig som bäst :-) Kramar!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.