torsdag 27 december 2012

Julen 2012


 Julen kom och gick och det var en underbar jul. Jag har knappt lämnat hemmet och jag märker nu när jag kom på att sätta mig vid datorn som omväxling att jag inte har fotograferat mycket heller - nu när hemmet är pyntat och uppiffat och familjen är samlad, hmm...


 Men så klart vill man ägna den här veckan åt sina nära och kära. Vilken lyx och glädje att få ha sönerna hemma! Vi har fått mycket tid tillsammans, vi har ätit gott, sett filmer, ägnat oss åt hälsan ;o) och haft gäster. I går satt vi sjutton personer - föräldrar och systrar med familjer - vid två långbord och fröjdade oss. Mera sådant blir det för än är julen inte slut.


Hoppas att du hade en fin julhelg och får möjlighet
att samla krafter inför nya året!

8 kommentarer:

  1. Så vackert med granen i glasverandan, och
    jag tycker du hade många jättefina foton
    från julen.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Visst är det härligt att få umgås med nära och kära, det är härligt med jul! Ha det fortsatt gott och vad fint du har det:) Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Dina bilder är så juliga fastän de är så ljusa och fina. Härligt att ha tid nu för familjen och vännerna.

    Kram

    SvaraRadera
  4. god fortsättning!!
    Såå mysigt det låter och helt rätt att bara passa på att njuta av de nära och kära..jag har också haft mina fyra barn m respektive och de två barnbarnen hemma över julen..en ren lycka!!

    jag hoppas nu att du får en fin avslutning på detta år nu!!

    kram kram Sanne



    SvaraRadera
  5. låter så rligt med att ha så många samlade vid julborden.
    jag jobbade igår och efter en dålig natt har jag idag varit jätte trött och nu blir det tidig läggdax.
    Du ska ha ett bra slut på året och vila ut dig ordentligt.
    ~M~

    SvaraRadera
  6. Kikar som hastigast in till din fina blogg. Jag ser ni har haft en fin jul och mera roligt är på gång. Vill bara önska god fortsättning och ett gott nytt år!

    SvaraRadera
  7. Så vackert och granen är underbar. Sen skulle jag kunna tänka mig att slå mig ner vid det vackra matbordet! Kan tänka mig att det var vackert dukat när du lagt handen vid det!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Vackra bilder av skön julstämning. Låter som om ni haft det verkligt skönt och på bästa sätt. Njuter av dina bilder.
    Gott Nytt År!
    Kram
    Ann-Mari

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.