måndag 31 december 2012

Bloggåret 2012


Så sitter man här på årets sista dag och läser i det gångna bloggårets arkiv och är åter en gång tacksam över allt som är dokumenterat. Jag sparar alla foton som är redigerade för bloggen i en skild mapp för varje år, så det är inget detektivarbete att få en överblick. Jag ville göra ett kollage som jag gjort något år tidigare, men jag kunde inte bestämma mig för hur och vilka bilder och valde därför femtio bilder på må få. Du kan se bilderna - som jag ville forma litet hjärtligt så där - i större format här.


Det här var ett bra år på flera sätt. De tre sönerna har alla blivit klara med sina utbildningar och har jobb och det är en milstolpe, även i föräldrarnas liv ;o) Jag kan se att jag har pysslat en hel del, vi har rest vida och nära omkring, renoverat och fixat, ätit och njutit, allt det där som ger guldkant på det vardagliga, ansvarsfulla, inspirerande och utmanande som kallas jobb. 

Tack till er alla som har inspirerat
och följt mig under året!


Ps. Jag vill titta in ännu en gång och önska er Gott Nytt År!

6 kommentarer:

  1. Det hjärtat var fyllt av fina
    tillbakablickar, vackert!
    Önskar dig ett härligt och
    Gott Nytt År
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för ett härligt bloggår!
    Tack också för dina kommentarer hos mig då jag stundtals är riktigt dålig på att skriva och hinna med allt jag vill.
    Jag önskar dig och din familj ett GOTT NYTT ÅR!
    Stor kram/Maria

    SvaraRadera
  3. Tack för en fin och inspirerande blogg! Ser framemot ett nytt år och många trevliga och kreativa inlägg.
    GOTT NYTT ÅR /Bea

    SvaraRadera
  4. Ja tänk vad bra det är med bloggandet, då inser man vad mycket ett år innehåller fast man tycker att tiden bara rusar. Jag gör samma sak per månad med mina inlagda foton. Kommer säkert att vara användbart någon gång :-)))
    Ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR och tack för all inspiration du sprider .
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  5. Vilket fint blogghjärta du har plockat ihop av året som gott! Tack för fina bilder och inspiration! Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt kollage med fina bilder från det gångna året!
    Ha nu en riktigt underbar Nyårsafton!

    kram Sabina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.