tisdag 13 november 2012

J'adore


Äntligen fann jag en lampa till sovrummet! Den fanns hos Cornelia och när den var uppe märkte vi att den är i samma stil, material och färg som gardinstången. Alltid något!


Herr Lyckoslanten föreslog att han skulle bättra på målfärgen litet här och var, men det jobbet kan han få slippa ;o)


Däremot ville jag ha en klädstång fixad och målad till en garderob/skåp som jag har tömt på allehanda. Det var meningen att symaskin och tyger skulle hålla till här när denna garderobsvägg i sovrummet byggdes för två decennier sedan, men nästan genast växte jag ur det där syskåpet. Nu efter tömningen fick jag litet mer utrymme för klädpaltorna. Klädhängare med citat från Riviera Maison (bilden nedan) köpte jag här.



J'adore!



12 kommentarer:

  1. Haha, typiskt män att vilja fixa och måla lite bättre! Kronan är jättefin som den är!

    Kram Sabina

    SvaraRadera
  2. Snyggt och prydligt i garderoben!
    Måste nog ta mig tid att svänga in och hämta hem några praliner jag också snart :)
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  3. Jättefin lampa ,Och även hängarna ,lite roligt med texten på
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  4. Uj uj s¨å mycket fint du visar. Lampan är väldigt vacker och jag gillar verkligen också hängarna!! Dessutom är jag säker på att det kommer att hänga mycket härliga klädesplagg på dem också :)

    SvaraRadera
  5. Ordning och reda i den garderoben ,tur att han slapp bättra på färgen ,kan tänka mig att samma kommentar skulle ha kommit här.kram nette

    SvaraRadera
  6. En härlig romantisk lampa du har fått tag på och fint med en "ny" garderob också. Jag vågar inte kika in i mitt skåp...

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  7. Beundransvärt stiligt val! Och snyggt i garderoben ;O)

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  8. Fin lampa! Och med garderoben är det som så att jag började rensa i vår idag. Nu har jag bara resten kvar, det ska bli skönt när det är klart. Det ser så fint ut hos dig.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  9. Så bra med mera utrymme för kläderna. Jag ska snart ta en genomgång av min garderob och rensa ur,igen.
    Fin lampa. Jag hittade en krona till badrummet från samma affär, men jag tror aldrig den kom upp på bloggen.

    SvaraRadera
  10. Fin lampa ni hittade.... å ja si karlarna vill ha det ordentligt målat....
    Så fin ordning i garderoberna, tror du skulle behöva komma till mig och städa upp lite också;0). Jag har länge tänkt ha en riktig genomgång.

    Ha de bra!

    SvaraRadera
  11. Lampan är verkligen underbar :)

    SvaraRadera
  12. Lampan va fin!!Men ordval på galge är nog inte min grej riktigt..fast det ser fint ut..

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.