onsdag 25 januari 2012

Textila inredningsdetaljer

Det är knappast någon hemlighet att jag älskar textilier i inredningen.
Jag hänger ofta upp klädesplagg på dörrar och min absoluta favorit är stegen med alla scarfarna i hallen.
Senaste helg hade jag möjlighet att besöka H&M Home och fick bl.a. med mig löpare, kökshandduk och tygpåse (på första bilden).
Så har vi detta med mormorskuddar... De blir allt fler.
Hoppas att alla har det bra där ute! Här är kallt! Jag fick ta del av en fin föreläsning om föräldraskap i kväll. Kärlek och konsekvens är det recept som alltjämt håller!

14 kommentarer:

  1. Men så underbara kuddar! Vackert och romantiskt är det ju med textil inredning!
    Ha det bra i kölden!

    SvaraRadera
  2. Romantiska DU ... sååå vackert!

    SvaraRadera
  3. Många fina inköp du gjorde på er tripp. Pion muggen är så somrig och fin. Kan verkligen behövas lite somriga tankar idag...
    Säkert intressant föreläsning du fått vara på ikväll.

    SvaraRadera
  4. Textiler gör så mycket för att få en personligare känsla! Fina saker du visar. Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. du visar nog din person i dina textilier ,kram ,Nette

    SvaraRadera
  6. Påsen köpte jag också på en resa en gång. Den är vacker men nu har den hängt tom i över ett år. Nåja allt behöver ju inte ha en funktion, man kan ha det för att det bara är vackert också :)

    SvaraRadera
  7. Vilka fina textilier du har, så pastelligt och sött! Kärlek och konsekvens, låter bra det. :)
    Grattis på födelsedagen förresten.
    Marianne

    SvaraRadera
  8. Vackert hos dig! Stegen skulle jag bra gärna också ha...och alla scarfar förstås! Cyberprogrammen tycks leva sitt eget liv just nu. Senast igår läste jag bloggar och då hade ditt tisdagsinlägg inte kommit upp åtminstone här hos mig ?? Jättevacker och romantisk mugg du visade, precis som det konstaterades just for you ;)

    SvaraRadera
  9. så tjusigt allt ser ut! stegen med scarfarna är nog ändå favoriten bland alla de andra fina!
    kram

    SvaraRadera
  10. ÅÅ HM Home har såå mycket fint! har dock aldrig haft lyckan att besöka en butik..har fått nöja mig med att nätshoppa!!

    Ha det gott!! Kram Sanne

    SvaraRadera
  11. Så fina kuddar du har köpt!

    Ha en skön helg!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  12. Vad härliga textilgrejer du har. Det finns så mycket sådant som man blir helförtjust i. Och den där härliga tapeten du har där, den är nog bara för vacker.
    Solsken i dag, bäst att gå ut nu och ta vara på ljuset när möjligheten finns för min del. Ha du också en bra dag.

    SvaraRadera
  13. Kärlek är säkert inget problem, men konsekvens måste nog vara den stora utmaningen med att vara förälder!

    Det blir så mysigt med textilier. Jag har kuddar i huvudet idag och ska nog snart ta itu med lite nya såna till soffan.

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  14. Men såå underbara kuddar! Vackert och romantiskt...bara fina saker du visar. :)
    Ha det gott! Kram Ann-Britt

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.